Dancing with the enemy

Jag är sent ute med den här skivan, men hellre det än aldrig. Tidigare i år lade vi alla vantarna på Little Boots' New In Town och alla remixer som följde på den. Min favorit just nu är Golden Filters. Bättre än originalet som känns lite väl mycket barnvisa för min smak. Sen bangade jag att göra en intervju på Arvika (Tomas fick vara professionell och ta den) och bevittnade en riktigt grym, klubborienterad, muskulös spelning. Någonstans mellan Lady Gaga och åttiotalet, även estetiskt. Efter att nu ha haft Symmetry på hjärnan i ett par dagar, har jag fastnat för Tenori-On-basen på den här

(Ja, skulle hellre bädda in, men skiten trilskas och koden rinner ut över hela sidan. Inte fint. Och ja, videomaterialet är från Anton Corbijns Control.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0