Tack Vodafone

Ja. ja. Ja, jag har internet igen! Efter sju svåra år av piratande av grannens nätverk. Mitt eget nät den här gången. 35 euro i månaden med fast telefon (som jag hade tänkt använda för sverigekontakten, mobilsamtal blir så sjukt dyrt).

Imorgon, eller rättare sagt om ett par timmar, fyller Aída 35. Eftersom jag jobbar imorgon natt ska jag upp till deras lägenhet om någon timme och stjälpa några öl. Det blir första gången jag är utanför lägenheten på kvällstid sedan Á stack på semester. Apropå honom, så borde han vara  i norra Italien vid det här laget. Jag är avundsjuk. 

Det är äckligt varmt. Jag har suttit vid datorn sen  13-tiden, så mer substans kommer senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0