Lita aldrig på någon

Speciellt inte dina kursare, hur trevliga de än må vara. Grupparbeten på distans måste vara den sämsta idén som kläckts sen bakmaskinen. Just nu har jag ett försenat arbetes analys på halsen, eftersom min partner, som igår sade att hon skulle ta hand om att skriva det som fattades, skickat mig FEM RADER. Vi pratades vid runt 2 inatt, mailet kom kl 6. Fem rader på fyra timmar? Driver ni med mig? Jag har inte tid med det här. Jag har inte tid med något över huvud taget.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


jagharsåjävlamycketattgöraochsnällainteenendasaktillnufördetendajagvillärattgåutochdrickaöl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0