Puente de Constitución

Also known as "vem vet varför vi är lediga egentligen, men det är ju skönt att dricka öl fem dagar i rad!". Jag har jobbat natt sedan i tisdags och är totalt slutkörd.



Jag vill fortfarande ligga med Nick Zinner. Så barnsligt förtjust i 2:52-slingan.

Mycket spelningar under veckan också. Mest skit inte värt att nämna dock. Jag och Juan skrattade gott åt gångna tisdagens AC/DC-versionerande (av uppenbara skäl), men sedan har det inte varit så mycket spännande. Biafra-peppen ströps ganska kraftigt av att jag råkade ut för den förbannade jävla spanska impunktualiteten ("Vi hämtar dig 23!" - dyker upp 00:30). Det roligaste med den spelningen var nog att Miguel, som är en kortväxt, rundlagd punkis, entusiastiskt gav sig in i moshpiten, men bara efter en halv minut får en stor killes armbåge i huvudet, varpå hans kontaktlins flyger ut. På grund av förseningen missade vi också Pistol Mob, som efter vad samtliga sagt lät sjukt bra. Men jag blev åtminstone lite gladare när jag fick finbesök av mobben (med snus!) på arbetet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0