Man vet att våren är här...

...när allergin är det. Uppe i Sverige lider jag av ganska kraftig pollenallergi, förmodligen främst av björk, här i Spanien vet jag inte riktigt vad det är som orsakar det. Massa snorig blev jag iaf, helt plötsligt. Så det blir stängda fönster tills vidare, känns segt eftersom vädret är så grymt.

Helgen har varit sådär. Jag och min respektive har en hel del problem att ta itu med just nu och har bestämt oss för att inte ses på några dagar, så det har varit en ganska jobbig helg. Alla frågar efter honom och jag var tvungen att hitta på en massa skit. Känns så jäkla onödigt att det här ska komma nu, när det precis skulle ha blivit ett år. Men förhoppningsvis kan vi lösa det.

Eftersom jag på grund av ovan varken sover eller äter speciellt mycket för tillfället hade jag ingen större lust att gå hem när jag slutade jobba 07.30 i söndags morse. Hade radat shots halva natten också. Så det blev svartklubb i brist på annat, sedan iväg med SK och rockerskillarna för att hämta min föredetta chef som satt och åt frukost, sen ner på baren där jag jobbade förut, bakom lyckta dörrar givetvis. Ut därifrån kom vi väl vid 11, sen var SK upp till mig och satt på terassen och drack öl ett tag. Inga klassificerade substanser, only beer. Jag skulle lägga upp en bild på min litrona om Safari hade slutat muppa...

Och sen blev det måndag igen. Ska iväg och träna om ett par timmar, ska se om jag hinner få ordning på alla nya saker före det. Massa pappersarbete är det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0