Efter begravning, affärsredovisning.

Nu är jag sedan ett par dagar hemkommen från Sverige och pappas begravning. Det känns fortfarande surrealistiskt och luddigt, och jag tror nog fortfarande inte riktigt på att det faktiskt var min pappa som låg i den där kistan. Trots att jag ju vet att det var det. Ceremonin var fin, men lite kort.

Släktansamligen gick relativt väl, inga konstigheter. Förmodligen träffas vi aldrig mer allihopa, nu när länken som höll ihop de två sidorna av familjen är borta. Min bror satt under hela middagen och blängde på Á, förmodligen är min käre respektive inte hockeyfinne nog för honom. Men det får han leva med.

Eftersom högskolan vägrat att ge mig någon som helst respit med något alls var det bara att sätta sig och plöja böcker nu när jag landade. Marknadsföringstenta på fredag som inte bör bli alltför svår (kursen har varit rolig!), två nya kurser har startat, affärsredovisning och organisationsteori, varav den senare uppenbart kommer att vara den intressantare.

Jag är rabiat igen eftersom jag sitter och rättar en gruppuppsats. Folk kan uppenbarligen fortfarande inte stavningskolla sina dokument.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0