Last night a DJ saved my life

Jag är nyvaken. Inte för att det blev senare än stängningsdags för min del igår (eller imorse), jag klev ut från jobbet 07:15 och 5 minuter senare var jag hemma. Käkade en omelett och gick och lade mig. Helgen har varit så jäävla lång och seg, mest för att jag också hade 4 timmars marknadsföringstenta i fredags. Igår rök jag i vanlig ordning ihop med min jobbar"kompis", som mitt under rush hour (04:30) började orera om att INGEN tjej minsann talar till honom så som jag just gjort (han hade frågat om det fanns öl kvar och jag svarade helt kort "det som ligger i kylen är det som finns"), och att JAG MÅSTE LÄRA MIG HUR MAN BEHANDLAR FOLK!! SPECIELLT MÄN!

Jag orkar egentligen inte ens börja i ämnet, låt oss säga att jag utan några större skrupler skulle slå en flaska i skallen på idioten.

Jag och Juan talade härom dagen igen om att jag borde börja dj-a på riktigt, och jag medger att jag är sugen. Men jag har prestationsångest så det skriker om det. Vid det här laget har jag sett och hört så många djs, och vet vad som är en bra respektive dålig session. Dessutom brukar jag högt och ljudligt klaga på de senare. Därför kan jag själv ju inte göra det dåligt, tyvärr. Där får man för sin stora käft.

Men om jag skulle prova och det inte skulle funka så kan jag kanske skaffa mig en sån här:

Alltså, så att om de inte skulle låta mig fortsätta kan jag ställa mig utanför jobbet på min dj-bil och terrorisera dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0