Men cry out, girls cry out, heads will roll

Jag är helt hookad på A-Trak-remixen på Yeah Yeah Yeahs' Heads Will Roll. Originalet är också grymt, med en sjukt snygg video, men remixen äger mest.

Annars kan man kanske lite långdraget säga att rubriken också har att göra med min helg. Jag rök för ungefär femhundratusende gången ihop med idioten på jobbet. Eller, jag rök ihop och jag rök ihop, han var på mig och tjafsade om samma saker som han alltid tjafsar om, mitt under rusningstimmen när jag stod och hällde upp en massa öl och hade 10 pers som stod och ropade på mig samtidigt. "Du har mycket kvar att lära dig, lilla gumman", "Du vet fortfarande inte hur man hanterar folk". Jag har aldrig haft och kommer fanimej aldrig att ha tålamod med sånt skit så jag bad honom dra åt helvete, också det för femhundratusende gången. Eftersom han är en jävla tönt fick jag sedan armbågar och krokben ivägen hela kvällen, men det är bara att sucka åt. Minisnopp någon?

Anledningen till att jag egentligen tar upp ett så hopplöst subjekt ännu en gång, är mest att jag jag börjar känna att min åsikt börjar gå igenom, och jag har alla andra på min sida. Det har i och för sig tagit förjävligt lång tid, men bättre sent än aldrig, och jag ger mig ta mig sjutton inte när det gäller sånt här. Det är inte bara jag som måste stå ut med den jävla muppen heller, för han är precis likadan mot den andra tjejen vi har också.
"jo, men 99% av alla tjejer förtjänar ju inget bättre än att bli knullade i röven på en toalett"
"din kille ser ju ut som en jävla bög, jag kan ge dig en riktig kuk"
jag orkar inte ens fortsätta, för det är verkligen en enkelriktad gata det där. Händer aldrig något nytt där inte. Chansen fick han också trots att han inte skulle ha haft det.

SÅ NU KAN DU TA OCH DRA ÅT HELVETE DIN JÄVLA TÖNT!!

Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0