Potatis!

Eftersom jag inte har pengar förrän på måndag måste jag hålla hårt i de små ören jag har tills dess. Vilket i sin tur innebär att jag inte har alltför mycket mat att välja på hemma. Men det spelar ju egentligen ingen roll, för det enda jag faktiskt vill ha är potatis.
potatispotatispotatispotatispotatispotatispotatispotatispotatispotatispotatispotatispotatispotatispotatispotatis
typ.

Tänk alla fina saker man kan göra med potatis:
Potatismos
Bakad potatis
Hasselbackspotatis
Stekt potatis
Potatisgratäng
Friterad potatis
Potatissallad
Stuvad potatis
Potatis- och purjosoppa

och ja, kokt potatis.

potatis is the shit, helt enkelt. nu blev jag så upphetsad att jag till och med började skriva med gemener.

Nåja, ingen kan väl åtminstone påstå att jag är dyr i drift. I alla fall inte när det gäller mat. Ge mig en potatis så är jag lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0