Nytt på Pin Up Girl

Amerikanska Pin Up Girl Clothing är en ständig källa till avund. Fantastiska kläder, skor, accessoarer...allt! Och fantastiska modeller, som Masuimi Max, Micheline Pitt och Metal Sanaz (den senare känns extremt Pam/True Blood, loves it). Jag går bananas samtidigt som jag får ångest varje gång jag slår upp hemsidan. Ångest för att folk är... för snygga. Lite som när jag sitter med Aida, Sandra och Paula här, och ingen av dem väger mer än 40 kg, jag känner mig som en elefant i jämförelse.. Men hey, jag kan vara jävligt snygg jag med. Ibland är det bara svårt att hålla tillbaka avunden. Anyhow, fina kläder. Massa kläder jag vill ha.Typ:


The Jayne wiggle dress till höger är en klassisk klänning, men inte mindre sexig för det. Och gillar påfågelskjolen skarpt också. Och tusen miljoner saker till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0