13.00

Igår var det ju som bekant torsdag och det betyder white russians hos Marc på minibar. Igår var vi ett litet gäng; Aida, Sandra, Antonio och Pepino. Hann dock dricka tre ryssar på happy hour-timmen, så idag har jag redigt ont i huvudet. Mest för att jag efter vodka lade till lite öl på Tornado, lite mer öl på Ruido Rosa och ännu lite mer öl på Peaton. Eftersom jag sedan vid det laget inte ville gå hem (och började hetsa alla andra, som i vanlig tråk-ordning började sloka), letade jag upp folk som skulle till Sugar. Där drack jag jäger, och sen när jag började inse hur jag skulle må idag, en massa vatten. Sen gick alla hem förutom jag, så då blev jag kvar och pratade med J tills han var tvungen att stänga. Vi pratade om hans alla ex och deras galenskaper, jag skrattade skadeglatt.

Eftersom jag har tenta imorgon borde jag plugga. Det gör jag som synes dock inte. Ska bjuda min karl på lunch, så jag tänkte facebooka tills han slutar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0