MasterClass 1

 

Imorgon ska jag spela skivor igen, och även om det är augusti, så är det ändå fredag. Fredag innebär lite mer press. Men mest av allt är jag sjukt sugen på att lära mig lite tricks och inte bara lägga låt efter låt. Ju mer tutorials jag ser, desto mer fattar jag att jag inte vet. Fett mycket att tänka på. Tur då att kollega J gärna leker Yoda och lär mig saker. Han har varit ute och spelat i runda tal 10 år och har ett sjukt imponerande musikeröra, så ett och annat bör jag kunna snappa upp. Ikväll kör vi vår första master class, ett par timmars knappvridande och skruvande. Jag är beredd på att få skämmas, men peppad också.

Ah, på bilden; A-Trak. Vann DJ-VM 15 år gammal. Livet är oftast bra orättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0