Jag har inte dött

Jag är bara så sjukt jäkla upptagen med skola (läsa ikapp tre veckor på tre dagar, gjort, men nu får jag inte in något mer i skallen) och alla dessa kalkyler, budgetar och ränteberäkningar. Mycket oglamoröst. Dessutom har jag varit förbannad i några dagar eftersom jag mitt i allt fått en enorm, sjukt ful reklambanderoll hängande från min balkong utan att någon frågat/sagt till.

I eftermiddag ska jag, Á, Aida och Maik ta bilen till Sevilla och MondoSonoros "demofinal" (vad föråldrat ordet demo låter, helt plötsligt). Spelar gör Guadalupe Plata, som jag som bekant kan se hur många gånger som helst, och kollega Js projekt UFO Kidnappers (må vara att de har snott hälften de gör från Daft Punk och resten från Justice, men för en kväll med electro förlåter jag det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0