På det fjärde ska det ske

Äntligen. Det har varit världens längsta två veckor. Jag har knappt varit utanför lägenheten förutom när jag jobbat, och någon strö-öl med respektive. Nu ska jag bara ta tag i kalkyl-"simuleringen" och fortsätta läsa så är jag safe.

Herregud. Vilken dödstråkig uppdatering. Men jag har så många småsaker att tänka på samtidigt att det är svårt att få styr på det. Har skrivit recension till imorgon, har läst, har jobbat lite, men det är fortfarande många reflektioner som far runt i skallen. Och framförallt, det är ett program om ufon på tv. Med Iker! Med lite tur blir det lite spöken snart också (Cuarto Milenio är ett program på spanska kanal Cuatro som behandlar allehanda övernaturligheter, häxerier och mysterier varje söndagsnatt)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0