Fredag (innovativt)

 

Klar med helvetetstentan för någon timme sedan. Återstår väl att se hur det gick. Men nu ska jag ägna mig åt roligare saker, mest en massa musik. Ska skriva ett par recensioner nu, sen styra upp den rebelliska skivhögen som flytit ut på golvet samt förbereda för morgondagens dj-ande. Min scenskräck börjar göra sig påmind (och det är ju de facto så mycket lättare att kritisera än att själv stå där), men jag kör på Jannicas stenansikte-taktik. Förhoppningsvis slipper jag större delen av de sunkiga Vetusta Morla-requestsen i och med att jag går av 04:30.

Idag ska jag dessutom jobba en spelning med Microsurco-Dany. Vet inte vad det är han dragit hit den här gången dock. Bådar inte alltför gott med tanke på att ett av banden heter Wakala. Förmodligen något hc-mojs (jag orkar inte ens leta på myspace) eller hobbymetal.

Ingen tid att slappna av eller att bli full förrän 04:30 söndag morgon, sammanfattningsvis. Men då kommer helvetet att bryta lös.

Och javisst, imorgon går våra 00talslistor upp på DSC. Ingen i hela världen är förmodligen överens med min etta, men jag försvarar den med näbbar och klor. Helvetet har potential att bryta lös även där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0