07.01

Jag vet inte var jag läste att Skunk skulle försvinna nu, men blev genast sentimental och var tvungen att försöka logga in. Och där fanns det - hela den övre halvan av mitt tonårsliv; ordbajseri, besserwissertendenser och givetvis absurda förälskelser. Det värsta är att  man inte kan radera i dagboken. Det finns liksom en hel del man helst vill glömma att det någonsin hänt. Typ att man blev kär i någon som till slut gav en på käften lite när det föll dem in. Hursomhelst, om skunk försvinner så försvinner ju den informationen också.

Jag hade i vilket fall som helst en White Ninja-serie på min presentationssida. Och så hette jag "swamp buggy badass" - det tycker jag fortfarande är rätt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0