07.05

Jag tror att en av anledningarna till att jag inte riktigt får tummen helt ur med det här med att blogga är för att jag aldrig riktigt kan bestämma mig helhjärtat för innehållet. När jag sitter och gräver fram remixer så vill jag ha en sjukt grym musikblogg med världens bästa exclusives, fast sen inser jag att det också kräver att man lyssnar på väldigt mycket skit, så det går ändå bort. Det är tillräckligt mycket jobb med att sålla från redan existerande bloggar ner i det egna itunes. Och ungefär så ligger det till med allt - jag vill göra en stilblogg, jag vill skriva, jag vill bla bla bla. Så istället för att det blir lite av allt så blir det ingenting. Det är dumt.

På torsdag är det dags att spela skivor igen. Nervös igen, men det ska nog gå. Har en packe nya grymma mashups i ärmen, som jag är sjukt sugen på att spela! Rihanna/Crystal Castles, någon?

Nu är vi officiellt inne i svettsäsongen. Tror att vi ligger runt 35 grader i skrivande stund, blir väl ungefär 10 till om några veckor. Så om jag slutade dricka öl så skulle jag bli pinnsmal eftersom man har ungefär noll aptit och bara svettas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0