What's your game?

Jag har haft ett par fett dåliga dagar då allt bara går åt skogen. Först backar mitt tilltänkta Göteborgsboende ur, sen finns det inget jobb i ett par veckor, sen har posten tappat bort paketet med min födelsedagspresent. Fan vad glad jag är nu. När jag sa att 2010 skulle bli the year of change menade jag inte åt det sämre. Men hittills har fanimej inte en jävla grej gått bra i år. Snarare allt käpprätt åt skogen. Så ja, jag tittar på bilder och dricker tinto de verano istället.

Burberry. Fin uppdatering av nitbältet jag använde på gymnasiet.

Också Burberry. Fina läderdetaljer, även om grått/svart skulle vara att föredra. Det här är ett typiskt exempel på när herrkläder är överlägsna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0