10.06

Kanske börjar jag så sakta komma till den punkt där själasmärta (!) övergår i rastlöshet. Tidigare har jag mest legat och stirrat rakt fram när jag inte ringt runt och härjat. Eller varit ute och varit full. Fem veckor kanske var vad som krävdes den här gången. Förhoppningsvis inte så mycket mer, iallafall.

Idag har jag skrivit ett kampanjbrev till jobbet (som blev riktigt bra och kom oväntat lätt) och visserligen inte så mycket konkret mer, men kanske börjar det ändå röra på sig? Ska göra lite fler spellistor och börja planera för min första officiella session någonsin, och över huvudtaget den första på mycket länge. Är lite frustrerad för skivspelandet eftersom jag har ganska klara visioner av vad jag vill göra, men i nuläget är jag inte tekniskt kapabel till det. Men förhoppningvis kan jag få låna ett par plattor av någon och öva hemmavid. Plattor som i skivspelare, alltså. Det blev lite språkförbistring där. Men det är så skönt att ha något att vara sugen på igen. Har helt fått en nytändning mot electro, tech och house. Inte för att det gör mig till en expert, någonstans, men jag är peppad igen. Det är rätt mycket värt.

Kommentarer
Postat av: Timotej

Du är duktig på att skriva, och din header är snygg.

2010-06-27 @ 15:09:10
URL: http://cirkustimotej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0