---

Å ena sidan vill jag spilla ut hela mig och allt elände. Å andra sidan har väl allt fingerpekande om att hänga ut för mycket info på internet till sist fastnat någonstans i hjärnbarken, så jag använder min Moleskine för det. Och hoppas på att ingen snor den, åtminstone inte inom den närmsta tiden.

För att roa mig innan jag ska jobba på senegalesisk fest (yes) ikväll läser jag Economist (Kanada verkar vara the place to be just nu) och spontanköper musikböcker på Amazon. Eftersom jag inte verkar få tag på Mark Johnsons Joy Division-bok i hardcover (vilket förmodligen kan förklaras med att den bara gjordes i 500 ex på det tidiga åttiotalet), så gav jag till slut efter och undantryckte min motvilja mot paperbacks. Nh..

Ikväll ska jag tydligen lära mig vad M'Balakh är. Kvällens dj är tydligen kungen av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0